Slagerij Rudi

Over dit project

Bij Slagerij Rudi is de klant steeds koning. Samen met zijn team doet Rudi er dan ook alles aan om de klant te laten genieten van zijn kwaliteitsvolle gerechten. Ook online wou hij uitpakken met de mogelijkheid bieden om te genieten van de vele lekkernijen. Daarom kwam Rudi naar Petasos met de opdracht om een webshop te creëren voor z’n slagerij.

 

Enkele van de functionaliteiten die aanwezig zijn op de website:

  • Het doel was om een webshop te creëren met een simpel bestelproces.
  • Omdat het over afhalingen gaat, was er tijdens het afrekenen behoefte aan een afhaaldatum & -tijdstip. Klanten kunnen hun bestelling bijvoorbeeld nu plaatsen & deze pas volgende week afhalen. Bij het kiezen van deze afhaalgegevens, werd een slimme logica ingebouwd:
    • Het afhalen kan niet buiten de openingsuren of op vakantiedagen.
    • Normale bestellingen moeten minstens 2 uur op voorhand worden doorgegeven.
    • Traiteursbestellingen moeten minstens 24 uur op voorhand worden doorgegeven.
  • Bestellingen kunnen opgevolgd worden via een tablet in de zaak. Telkens een nieuwe bestelling binnenkomt, wordt een melding gegeven op de tablet. Vervolgens kan deze melding geopend worden & kan men meteen de bestelling verder afhandelen via de tablet.
  • Klanten ontvangen duidelijke mailtjes met de bevestiging van hun bestelling & ook wanneer de bestelling klaar is voor afhaling. Daarnaast worden de e-mailadressen van de klanten bijgehouden in een mailing list, die kan worden gebruikt voor e-mailcampagnes.
Datum
Categorie
Eten & drinken
Tags
Webshop